REZERVASYON ŞARTLARI VE KOŞULLARI

Key points:

Müdür olarak hareket ettiğimiz yerde, onay faturamızı yayınladığımızda bizimle bir sözleşmeye girersiniz. Daha sonra iptal ederseniz, iptal ücretleri tahsil edilecektir. Başlangıçta bu sizin depozitonunuzdur, ancak tatil fiyatının bakiyesini ödedikten sonra, masraflar yükselir ve% 100'e kadar çıkabilir.

Bazı durumlarda rezervasyonunuzda değişiklik yapabilirsiniz. Bunun için bir ücret alıyoruz. Rezervasyonunuzu değiştirebilir ve iptal edebiliriz. Bazı durumlarda tazminatını ödeyeceğiz.

Tatilinizi sağlamak için sizden sorumluyuz, ancak yasal sınırlar var.

Acenta olarak hareket ettiğimiz yerlerde hizmet tedarikçileriyle sözleşmelerde bulunmanızı (örneğin tur operatörü / havayolu şirketi / yolcu şirketi / konaklama şirketi. Şartlar ve Koşulları geçerli olacaktır.) Müdür (ler) in veya tedarikçilerin eylemleri veya ihmalleri veya onlar tarafından sağlanan hizmetler için sorumluluk kabul etmiyoruz.

Biz bir ABTA üyeliği üyesiyiz. [XXXXXXX]

ATOL (Hava Yolculuğu Düzenleyicisinin Lisansı) no. [XXXXXXX]

NB daha fazla bilgi ve diğer önemli haklar ve yükümlülükler için aşağıdaki şartları tamamen okudu.

Tatiliniz, ATOL Lisansımız tarafından ve ABTA’ya aşağıdaki yollarla üye olarak korunmaktadır:

ATOL Koruması

ATOL, seyahat halindeyken tatiliniz sırasında çökerse, planın tatilinizi bitirip eve dönmenizi sağlayacağından emin olacağınız tatil sırasında çökerse para kaybetmenizi veya yurtdışında mahsur kalmanızı önler. Şirket İngiltere'den ayrılmadan önce çökerse, program tatil için tam bir geri ödeme sağlayacaktır.

ATOL koruması, İngiltere'deki bir seyahat şirketi ile rezerve edilen hemen hemen her denizaşırı tatil için geçerlidir. Kanun, aşağıdakileri içeren tek bir seyahat firması ile bir tatil rezervasyonu yaptırdığınızda tatilinizin korunması gerektiğini söylüyor:

  • uçuşlar ve konaklama (gemi gezisi dahil) veya
  • uçuşlar ve araba kiralama veya
  • uçuşlar, konaklama ve araç kiralama.

Şema şu durumlarda da geçerlidir:

  • Uçuşları ayırtıyorsunuz (İngiltere iç hat uçuşları dahil), ancak biletlerinizi hemen almıyorsunuz. Bu, charter uçuşlarda en yaygın olanıdır, ancak indirimli tarifeli uçuşlar için de geçerli olabilir. ATOL'un, tarifeli havayolları ile doğrudan rezervasyon yapılan tatiller veya uçuşlar için veya uçak bileti acenteleri ile yapılan uçuşlar için geçerli olmadığını lütfen unutmayın.
  • Tatiliniz, İngiltere'ye veya İngiltere'den en az bir uçuş içerir. Örneğin, gemi ile seyahat ettiğiniz ve eve uçacağınız bir uçuş / seyir molası veya Eurostar tarafından seyahat ettiğiniz, ancak eve uçtuğunuz Fransa'daki bir tatil.
  • İngiltere iç hat uçuşlarını içeren bir paket ayırttınız
  • ATOL şeması, uçak bileti rezervasyonu yaparsanız ancak derhal biletiniz size verilmezse uygulanır.
  • Tarifeli havayolları ile doğrudan rezervasyonlu uçuşlar veya tatiller için geçerli değildir.

Tatiliniz ATOL korumalıysa, rezervasyonunuzu yaptığınız anda size tatil korumasının kapsamını açıklayan bir ATOL sertifikası verilecektir. ATOL Sertifikanız, rezerve ettiğiniz tatilin ATOL tarafından korunduğunun kanıtıdır. Seyahat şirketiniz çökerse hangi korumaya sahip olduğunuzu ve ne yapmanız gerektiğini açıklar. Güvenli bir yerde saklayın ve tatile götürün, gerekirse ATOL'den nasıl bir hak talebinde bulunacağınızı bilirsiniz.

ABTA koruması

Prensip Olarak Neredeyiz

SÖZLEŞMENİN 10097967 sayılı Şirketler Evinde kayıtlı bir şirketi olan ve kayıtlı ofisi 35 Beaufort Court Canary Wharf, Londra, Birleşik Krallık, E14 9XL ve işlem adresi 185 Kensington High Street olan Eligasht (UK) Limited Şirketi'nde , Londra, W8 6SH.

1. Tatil sözleşmeniz

Onay faturamızı yayınladığımız anda bir sözleşme yapılacaktır. Bu sözleşme, bu rezervasyon koşullarına göre yapılır. Bir rezervasyon yaptığınızda, tarafınız adına bu rezervasyon koşullarının şartlarını kabul etme ve kabul etme yetkisine sahip olduğunuzu garanti edersiniz. Sözleşmeniz İngiltere ve Galler Mahkemeleri'nin yetki alanı dahilinde İngiliz Yasası ile yönetilir.

2. Tatiliniz için Ödeme Yapma

Rezervasyonunuzu yaparken, rezervasyon sırasında tam tatil ücretini ödemeniz gerekir.

3. Tatilinizi İptal Ederseniz

Tamamen ödeme yapıldıktan sonra tatilinizi iptal ederseniz, geri ödeme almaya hakkınız olmayacaktır. Bu nedenle, bu olasılığa karşı sigortalı olmanızı tavsiye ederiz. Not: İptalinizin sebebi sigorta poliçenizin şartlarına uyuyorsa, bu masrafları geri alabilirsiniz.

4. Rezervasyonunuzu Değiştirirseniz

Onay faturamız düzenlendikten sonra, seyahat düzenlemelerinizi herhangi bir şekilde (örneğin seçtiğiniz kalkış tarihi veya konaklama) değiştirmek isterseniz, bu değişiklikleri yapmak için elimizden gelenin en iyisini yapacağız, ancak her zaman mümkün olmayabilir. Yapılabilecek değişiklik talepleri, rezervasyonu yapan kişiden veya seyahat acentanızdan yazılı olarak yapılmalıdır. Sizden (£ XXXXXXX) bir yönetim ücreti ödemeniz istenecek ve bu değişikliği yapmak için tahakkuk eden maliyetlerimizi ödeyeceksiniz. Bu maliyetlerin, değişikliklerin yapıldığı kalkış tarihine daha da yaklaşabileceğini ve mümkün olan en kısa sürede bizimle iletişime geçmeniz gerektiğini bilmelisiniz. Not: Bir rezervasyon yapıldıktan sonra belirli seyahat düzenlemeleri (örneğin, Apex Biletleri, ‘Gelişmiş Satın Alma Gezi Biletleri’) değişmeyebilir ve herhangi bir değişiklik talebi düzenlemelerin bu bölümünün% 100’üne kadar iptal ücretine tabi olabilir.

5. Tatilinizi ve tatil fiyatınızı iptal edip değiştirebildiğimiz zaman

Tatil düzenlemelerinizi aylar öncesinden planlıyoruz, zaman zaman değişiklik yapmak veya rezervasyonunuzu iptal etmek zorunda kalabiliriz ve istediğimiz zaman bunu yapma hakkımızı saklı tutarız. Seyahat düzenlemelerinizi, ayrılma tarihinizden haftalar öncesinden, majör veya mücbir sebepler veya son bakiyeyi ödeyememeniz haricinde, [XXXXXXX] 'dan daha az iptal etmeyeceğiz.

Rezervasyonunuzu iptal edersek veya önemli ölçüde değiştirirsek geri ödeme ve muhtemelen tazminat alma hakkınız vardır, aşağıdaki 6. maddeye bakın.

Akaryakıt harçlarının maliyeti, iniş vergileri veya iniş ya da limanlarda ve havaalanlarında çıkarma ücretleri gibi hizmetler için ödenen vergi veya ücretler ve döviz kurları gibi ulaşım maliyetlerindeki değişiklikler, seyahat düzenlemelerinizin ücretinin, rezervasyonu. Ancak, ayrılışınızdan sonraki 30 gün içinde herhangi bir değişiklik olmayacaktır.

Sigorta ödemelerini ve değişiklik ücretlerini hariç tutan seyahat düzenlemelerinizin fiyatının% 2'sine eşdeğer herhangi bir artış için para ödeyeceğiz. Bunun üzerindeki ve üstündeki tutarın yanı sıra, acentelerin komisyonunu kapsayacak bir miktarla birlikte kişi başına 1 sterlinlik bir idari ücret talep edilir. Bunun anlamı, seyahat düzenlemelerinizin fiyatının% 10'undan daha fazla bir artış ödemeniz gerektiği anlamına gelirse, bir tane önerebilirsek, başka bir tatilde değişiklik kabul etme seçeneğiniz olacaktır (eğer alternatif daha düşük bir değere sahiptir) veya herhangi bir değişiklik ücreti hariç, ödenen tüm paraların tam geri ödemesinin iptal edilmesi ve alınması. İptal etmeye karar verirseniz: 1) nihai faturanızdaki tarihten itibaren 14 gün içinde yapmanız gerekir 2) Poliçenizi devredemeyeceğinizi veya yeniden kullanamadığınızı gösterebilirseniz, bize ödenen sigorta primlerinin iadesini yapacağız. Yukarıda belirtilen değişikliklerden dolayı tatilinizin fiyatının düşmesi durumunda, tatil maliyetinizin% 2'sinden daha fazla olması durumunda, ödenecek olan herhangi bir geri ödeme size ödenecektir. Bununla birlikte, seyahat düzenlemelerinin her zaman yerel para biriminde satın alınmadığını ve bazı belirgin değişikliklerin sözleşmeden ve diğer korumalardan dolayı seyahatinizin fiyatını etkilemediğini lütfen unutmayın.

6. Rezervasyonunuzu iptal edersek veya değiştirirsek

Tatiliniz iptal edilirse, ödenen tüm paraların iadesini alabilir veya varsa, bizden karşılaştırılabilir standart alternatif seyahat düzenlemeleri teklifini kabul edebilirsiniz (eğer alternatifin daha düşük bir değer olması durumunda herhangi bir fiyat farkını iade edeceğiz) Bazı durumlarda tazminat ödeyeceğiz (aşağıya bakınız).

Tatilinizde büyük bir değişiklik yaparsak, ayrılmadan önce zamanınız varsa sizi veya seyahat acentanızı mümkün olan en kısa sürede bilgilendiririz. Düzenleme değişikliklerini kabul etme, eğer mevcutsa bizden karşılaştırılabilir standardın alternatif seyahat düzenlemeleri teklifini kabul etme (alternatifin daha düşük bir değere sahip olması durumunda herhangi bir fiyat farkını iade edeceğiz) veya tatilinizi iptal etme veya alma seçeneğine sahip olacaksınız ödenen tüm paraların tam iadesi. Bazı durumlarda tazminat da ödeyeceğiz (aşağıya bakınız). Bu seçenekler küçük değişiklikler için geçerli değildir. Küçük değişikliklere örnek olarak, dış / dönüş uçuşlarınızın 12 saatten daha az bir sürede değiştirilmesi, uçak tipindeki değişiklikler, aynı veya daha yüksek standarttaki bir diğerine konaklama değişikliği, taşıyıcıların değişiklikleri sayılabilir. Lütfen broşürde kullanılan havayolları gibi havayolu şirketlerinin değişebileceğini unutmayın.

Sigorta.

Yeterli sigorta teminatının bulunduğunu şiddetle bildirirsiniz. Bu sigorta, beklenmedik iptal masraflarına, sizden uzaktayken oluşabilecekleri teminat masraflara, para kaybına veya eşyalara veya

(a) Sigorta gerektiren tüm kişilerin doğru yaşları.

(b) Tatilin iptal edilmesinin veya sınırlandırılmasının herhangi bir sebebinin farkında olmadığınıza;

(c) Sigorta poliçesi tarafından kapsanacak hiç kimsenin hastanede yatan hasta olarak tedavi görmemesi veya beklememesi;

(d) Hiç kimsenin doktorunun tavsiyesine aykırı olarak veya tıbbi tedavi almak için veya bir terminal prognozu için seyahat etmemesi;

(e) Siz veya partinizin herhangi bir üyesi, rezervasyon yaptırmadan altı ay önce hastanede yatan hasta olarak tedavi gördüyse / tatile çıkmanızın tavsiye edilebileceği konusunda tıbbi görüş edinmişse; p>

Kendi sigorta teminatımızı veya bir tur operatörünün sigortasını kabul etme zorunluluğunuz yoktur, ancak teminatınızın en azından kendimiz veya operatörün sağladığı eşleşmeler ile eşleştiğinden emin olmalısınız. Kendi düzenlemelerinizi yapmakta özgür olsanız da, rezervasyon sırasında teminat vermekten memnuniyet duyarız. Bu durumda, tarafınız adına bu konuda imza atmanız için size bir sigorta tazminat formu göndereceğiz.

Önemli bir değişikliği iptal edersek veya yaparsak ve para iadesini kabul ederseniz, bize ödemesi durumunda seyahat sigortası primlerinizin tam bir geri ödenmesini sağlayacağız ve poliçenizi transfer edemediğinizi veya yeniden kullanamadığınızı gösterebiliriz.

Tazminat Eğer büyük bir değişikliği iptal edersek veya yaparsak, majör değişiklik veya iptalin mücbir sebep sebepleri nedeniyle ortaya çıktığı durumlar haricinde, aşağıda detaylandırıldığı gibi tazminat ödeyeceğiz. Sunduğumuz tazminat, hakkınız varsa, daha fazla talep etmenizi engellemez.

EĞER İPTAL VEYA TATİLİNİZ İÇİN BÜYÜK BİR DEĞİŞİM YAPAR

Sizi bilgilendirmek üzere ayrılmadan önceki süre
Daha fazla (14) günler
Daha az (14) günler
Bizden alacağınız miktar
£25
£50

Mücbir Sebep Kontrol düzenlememizin dışındaki olağandışı veya öngörülemeyen koşullar nedeniyle seyahat düzenlemelerinizi herhangi bir şekilde iptal etmek veya değiştirmek zorunda kalırsak size tazminat ödemeyeceğiz. Bunlar arasında savaş, isyan, endüstriyel anlaşmazlık, terörist faaliyet ve sonuçları, doğal veya nükleer felaket, yangın, olumsuz hava koşulları, salgın hastalıklar ve salgınlar sayılabilir.

7. Size Sorumluluğumuz

Sizinle yaptığımız sözleşme yapılmazsa veya tarafımızca ya da tedarikçilerimiz tarafından uygun olmayan şekilde yapılırsa, seyahat düzenlemelerinizin tadını çıkardıysanız, size uygun tazminat ödeyeceğiz. Bununla birlikte, sözleşmenin gerçekleştirilmesindeki herhangi bir başarısızlığın aşağıdaki nedenlerden dolayı sorumlu olmayacağız: siz; veya seyahat düzenlemelerinin sağlanmasından bağımsız ve üçüncü tarafın öngörülemeyen veya önlenemez olduğu bir üçüncü taraf; veya tüm gerekli özen gösterilse bile sonuçları önlenemeyen, kontrolümüz dışındaki olağandışı ve öngörülemeyen durumlar; ya da tedarikçilerimizin, tüm dikkatle bile olsa, öngöremediği veya öngöremediği bir olay. Sorumluluğumuz, ölüm, yaralanma veya hastalıkları içeren durumlar dışında, seyahat düzenlemelerinizin maliyetinin maksimum [3] katı ile sınırlıdır. Sorumluluğumuz aynı şekilde ve / veya aynı şekilde

ile sınırlandırılacaktır.

a) Seyahat düzenlemeleriniz için nakliyeyi sağlayan şirketlerin sözleşme şartları. Bu şartlar bu sözleşmeye dahil edilmiştir; ve

b) İlgili uluslararası sözleşmeler, örneğin hava yoluyla seyahat için Montreal Sözleşmesi, deniz yoluyla seyahat için Atina Sözleşmesi, demiryolu ile seyahat için Bern Sözleşmesi ve hükme ilişkin Paris Sözleşmesi ölüm, yaralanma, yolculara gecikme ve kayıp, hasar ve valizde gecikme için talep edebileceğiniz tazminat miktarını sınırlayan konaklama. Bu sözleşmelerde veya herhangi bir sözleşmede yer alan tazminat sınırlamasının tüm avantajlarından faydalanmış sayılırız.

Bizden ulaşım sözleşmesi şartlarının veya uluslararası sözleşmelerin kopyalarını isteyebilirsiniz. AB hukuku uyarınca (261/2004 sayılı Tüzük) bazı durumlarda reddedilen biniş, iptal veya uçuş gecikmesi durumlarında havayolunuzdan geri ödeme ve / veya tazminat alma hakkınız vardır. Tüm detaylar AB havaalanlarında duyurulacak ve havayollarından sağlanacak. Bununla birlikte, bu gibi durumlarda geri ödeme size otomatik olarak tatil masraflarınızın geri ödenmesini sağlamaz. Bizden geri ödeme ve / veya bizden tazminat hakkınız madde 6'da belirtilmiştir. Size yapılan herhangi bir ödemenin bizden yapılması durumunda, havayolu şirketi tarafından size yapılan herhangi bir ödeme düşülecektir.

NB bu fıkra tatildeyken yapacağınız geziler veya aktiviteler için girebileceğiniz ayrı sözleşmeler için geçerli değildir.

8. Finansal korumanız

Sattığımız tüm paket ve Flight-Plus holigünler paranızın karşılığını alıyor. Tek bir seyahat servisi satın alırsanız bu geçerli olmayabilir. Paket holigünler paket organizatörü tarafından korunmaktadır ve size onaylarını vereceğiz. Flight-Plus holigünlerimiz ATOL korumalıdır (ATOL numaramız XXXXX ). Bir Uçuş Artı, bizim aracılığımızla, aynı anda veya birbirinin bir günü içinde satın aldığınız yer, ayrıca bir uçuşun yanı sıra, ayrı tedarikçilerin yurtdışı konaklama ve / veya araç kiralama. 1 Temmuz 2018 tarihinden itibaren Flight-Plus holigünler, 2015 Paket Seyahat Direktifi (PTD) yürürlüğe girdiğinde bir paketin genişletilmiş tanımına veya yeni bir LTA kategorisine (Link Travel Rerangement) girecektir.

Bizden bir ATOL korumalı uçuş veya uçuş içeren bir tatil aldığınızda, bir ATOL Sertifikası alacaksınız. Bu, finansal olarak neyin korunacağını, bunun sizin için ne anlama geldiği ve bir şeyler ters giderse kiminle temas kurulacağı hakkında bilgi alabileceğiniz yerleri listeler. Tüm Flight Plus tatil düzenlemelerinde, paranız ATOL korumalıdır, yani tatilinize devam edebilmeniz veya iflas etme ihtimalimiz veya hizmet sağlayıcınızın iflas etmesi durumunda bize ödenen tutarın iadesini alabileceğiniz anlamına gelir.

Uçuş Artı bayramlarımız ile ilgili olarak, şunu söylemek zorundayız:

• Biz veya satın aldığınız hizmetlerin tedarikçileri, satın aldığınız hizmetleri (veya uygun bir alternatif) sağlayacaktır. Ne biz ne de tedarikçinin iflas nedeni ile yapamayacağı bazı durumlarda, alternatif bir ATOL sahibi size satın aldığınız hizmetleri veya uygun bir alternatifi (size ekstra bir ücret ödemeden) sağlayabilir. Bu durumlarda, alternatif ATOL sahibinin bu yükümlülükleri yerine getireceğini ve bu alternatif ATOL sahibine sözleşmeniz kapsamında ödenmesi gereken ödenmemiş paraları ödemeyi kabul ettiğinizi kabul edersiniz. Bununla birlikte, bazı durumlarda alternatif bir ATOL sahibi atamanın mümkün olmayacağını da kabul edersiniz, bu durumda ATOL şeması (veya uygun olduğu durumlarda kredi kartı düzenleyiciniz) kapsamında hak talebinde bulunabilirsiniz.

• Biz veya ATOL sertifikanızda belirtilen tedarikçiler, iflas sebebi ile listelenen hizmetleri (veya alternatif bir ATOL sahibi veya başka bir yolla) sağlayamazsak, Air Travel Trust Mütevelli Heyeti’nin ATOL programı kapsamında size bir ödeme yapmak (veya fayda sağlamak). Bu tür bir ödeme veya ödeneğin karşılığı olarak, bu Mütevelli Heyeti'ne, bize karşı olan herhangi bir hak talebinde bulunmak, seyahat acentesi (veya geçerliyse kredi kartı vericiniz). Ayrıca, eğer başka bir kuruluşun ATOL programı kapsamında talep ettiğiniz miktarları ödediyse, bu iddiaların başka bir kuruma tekrar atanabileceğini kabul edersiniz.

Bond

Merkez ofisi The Grange, Rearsby, Leicestershire, LE7 4FY’de bulunan 1575839 nolu İngiltere’de kurulmuş olan HCC International Insurance Company Plc’in 1575839 nolu tescilli bir hükmü ile, ATOL ve ABTA için CAA.

9. ABTA

ABTA: Biz bir ABTA Üyesiyiz, üyelik numarası [XXXXXXX].ABTA’nın Davranış Kuralları tarafından size yüksek standartlarda hizmet sunmak zorundayız. Ayrıca, Charter Trading Standards Institute tarafından onaylanan anlaşmazlıkların çözümü için ABTA’nın planını da sunabiliriz. Şikayetinizi çözemezsek, ABTA’nın basit prosedürünü kullanmak için www.abta.com adresine gidin. Kurallar ve ABTA’nın anlaşmazlıkları çözme konusundaki yardımı hakkında daha fazla bilgiwww.abta.com. Ayrıca Avrupa Komisyonu Çevrimiçi Anlaşmazlık (ODR) Çözümü platformuna erişebilirsiniz. http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Bu ODR platformu şikayetinizi bizimle kaydettirmenin bir yoludur; şikayetinizin nasıl çözülmesi gerektiğine karar vermeyecektir.

10. Şikayetiniz Varsa

Tatiliniz sırasında bir sorun yaşarsanız, lütfen ilgili tedarikçiyi (örneğin otelciniz) ve durumu düzeltmek için çabalıyor olan tesis temsilcimizi bilgilendirin. Şikayetiniz yerel olarak çözülmediyse, lütfen bunu evinize döndükten sonraki 28 gün içinde Eligasht (İngiltere) Limited 185 Kensington High Street, Londra, W8 6SH Müşteri Hizmetleri Departmanımıza rezervasyon referansınızı ve tüm diğer bilgileri vererek yazınız. . Lütfen mektubunuzu kısa ve öz tutun. Herhangi bir şikayeti, hizmet sağlayıcısına ve temsilcimize gecikmeden bildirmeniz ve tesisteki bir rapor formunu doldurmanız önemle tavsiye edilir. Bu basit prosedürü yerine getirmezseniz, başvurunuz sırasında şikayetinizi inceleme ve düzeltme fırsatından mahrum kalırız ve bu, bu sözleşme kapsamındaki haklarınızı etkileyebilir. Lütfen ayrıca ABTA'daki yukarıdaki madde 9'a bakınız.

11. Tatil yerinde yardım isteme

Sizinle olan sözleşmemiz, hizmetlerin sunulmasıyla bağlantılı olmayan bir üçüncü tarafa atfedilebilen arızaların bir sonucu olarak veya kontrolümüz dışındaki olağandışı ve öngörülemeyen durumlar nedeniyle oluşan bir başarısızlık sonucu gerçekleştirilmezse veya yanlış yapılırsa tüm gerekli özen gösterilse bile sonuçlarından kaçınılması mümkün olmadı ya da biz veya tedarikçilerimizin, tüm gerekli özenle bile olsa, öngöremediği veya öngöremediği bir olay; Size, şartlar altında makul olduğu gibi hızlı bir yardım sunacağız.

12. Pasaport, Vize ve Göçmenlik ve Sağlık Gereksinimleri

Özel pasaport ve vize şartlarınız ve diğer göçmenlik şartlarınız sizin sorumluluğunuzdadır ve bunları ilgili Elçilikler ve / veya Konsolosluklar ile onaylamanız gerekir. Pasaport, vize veya göçmenlik şartlarına uymadığınız için seyahat edemezseniz hiçbir sorumluluk kabul etmiyoruz. Uyruğunuz için geçerli olan ve herhangi bir zamanda değişebilecek olan sağlık gereksinimlerini kontrol etmek sizin sorumluluğunuzdadır ve ayrılmadan önce mevcut gereksinimleri kontrol etmeniz gerekir. Tüm müşteriler, hedeflenen getirinizden sonra en az 180 gün kalan 10 yıllık bir pasaport sahibi olmalıdır. Lütfen, Britanya Adaları'ndaki uçak yolculuğu için fotoğraflı kimlik belgesi gerektiğini unutmayın.

Lütfen doktorunuza ziyaret edeceğiniz ülkeler için geçerli olan tıbbi önerileri sorduğunuzdan emin olun. Seyahate çıkmadan en az altı hafta önce aşı olup olmadığınızı kontrol etmek sizin sorumluluğunuzdadır. Düzenli olarak almanız gereken herhangi bir ilacın, seyahat ettiğiniz ülkede yasal olduğundan emin olun ve El bagajınızdaki reçeteli ilacı yanınıza alarak reçetenizi alın. İngiltere ve AB vatandaşları için AB içinde seyahat ediyorsanız, ayrıca Postaneden bir EHIC kartı edinmeniz ve bu kartın sahibine düşük maliyet veya ücretsiz acil bakım sağlaması için izin verdiği için talimatları izleyin.

13. Geziler

Tatildeyken rezervasyon yapmayı veya ödemeyi tercih edebileceğiniz geziler veya diğer turlar, bizim tarafımızdan sağlanan paket tatilinizin bir parçası değildir. Rezervasyon yaptığınız herhangi bir gezi veya diğer tur için, sözleşmeniz bizle değil, gezinin veya turun işletmecisi olacaktır. Gezinin veya turun sağlanmasından veya işletmeci tarafından karşılanması sırasında gerçekleşen hiçbir şeyden sorumlu değiliz. Bizim aracılığımızla yapılan tüm geziler, ek bir ücrete tabi olacak ve ayrı bir ürün olarak tahsil edilecektir ve tatilin bir parçası olarak dahil edilecektir.

14. Seyahat Acenteleri

Seyahat acentasına ödediğiniz tüm paralar, onun adına ve her zaman Hava Yolculuğu Güven Mütevelli Heyeti'nin yararına bulunur. Bu, aracının başarısız olmadığımız sürece bize ödemesi yükümlülüğüne tabidir. Başarısız olursak, acentenin o zaman elinde tuttuğu ya da daha sonra sizden kabul ettiği, bu parayı ödemeye zorunluluğu olmaksızın, Hava Yolculuğu Vakfının Mütevelli Heyeti adına yararına bulunmaya ve korunmaya devam edilir. bize.

15. Kullanılan döviz kuru

Seyahat düzenlemelerinizin fiyatı, rezervasyon tarihinde Financial Times Kılavuzunda Dünya Para Birimlerinde belirtilen döviz kurları kullanılarak hesaplandı.

16. Hukuk ve yargı yetkisi

Bu sözleşme İngiliz Hukuku ve İngiliz Mahkemelerinin yargı yetkisine tabidir.

17. Fiyatlar

Broşürümüzde gösterilen bayramların fiyatını değiştirme hakkımız saklıdır. Kontratınız onaylanmadan önce rezervasyon yapmak istediğiniz tatilin şu anki fiyatı size bildirilecektir.

18. Son Seyahat Düzenlemeleri

Lütfen tüm seyahat, pasaport, vize ve sigorta belgelerinizin düzenli olduğundan ve havaalanında check-in yaptırmak için bolca geldiğinizden emin olun. Kalkıştan önce uçuşunuzu havayoluyla tekrar onaylamanız gerekebilir. Lütfen giden uçuşunuzdan en az 72 saat önce detayları bize sorun. Yeniden teyit ederken herhangi bir referans numarasını veya irtibat adını not almalısınız. Yeniden onaylamayı başaramazsanız uçağa binme izniniz reddedilmiş olabilir ve para iadesi almanız olası değildir. Bebek durumu için hak kazanmak için Hava Seyrüsefer Emirlerine uygun olarak, çocuğun dönüş uçuş tarihinde 2 yaşın altında olması gerektiğini lütfen unutmayın.

19. Belgelerin teslimi

Gönderilmesi gereken tüm belgeler (örneğin faturalar / biletler / Sigorta poliçeleri) Birinci Sınıf postayla size gönderilecektir. Belgeler ofislerimizden ayrıldıktan sonra, bu tür bir ihmal bizim ihmalimizden kaynaklanmadığı sürece zararlarından sorumlu değiliz. Biletlerin veya diğer belgelerin yeniden düzenlenmesi gerekiyorsa, tüm masraflar tarafınızdan ödenmelidir. Aşağıda belirtilen ücretlere tabi olarak başka yollarla teslimat talebinde bulunabilirsiniz.

El ile bilet teslim etme
Kurye ile gönderilen biletler
Sigortalı teslimla gönderilen biletler
£[XXX]mesafeye ve zamana göre.
Cost of courier + £[XXX]
£[XXX] + sigorta bedeli + kurye bedeli

20. Servis Ücretleri

Bazı durumlarda sunduğumuz hizmetler için bir servis ücreti uygulanır.

Uluslararası telefon / faks aramaları
Terzi güzergah planlaması yaptı
Altındaki rezervasyonlar £[XXX] değerinde
Cost of calls + £[XXX]
£[XXX] (teyit edilmiş rezervasyondan düşülmüş)
£[XXX]

AJAN'LAR NEREDE NEREDEYİZ

. SÖZLEŞME: Bunlar seyahat veya tatil gereksinimleriniz için başka bir tedarikçiyle rezervasyon yapacağımız şartlardır. Rezervasyonunuzu yaparken makbuz (lar) ya da makbuz (lar) ’da belirtilen diğer tedarikçi (ler) ile (örneğin tur operatörü / havayolu / yolcu şirketi / konaklama şirketi) bir sözleşme yapmanıza yardımcı olacağız. Size bir paket tatil rezervasyonu yapabiliriz; bu durumda müdürle bir sözleşmeniz olur ya da tatilinizi farklı müdürlerle veya tedarikçilerle yapılan hizmetleri yapabiliriz; bu durumda, her biriyle ayrı sözleşmeleriniz olur. Temsilci olarak, müdür (ler) in veya tedarikçilerin eylemleri veya ihmalleri veya onlar tarafından sağlanan hizmetler için sorumluluk kabul etmiyoruz. Müdür (ler) veya tedarikçinin (ler) Şartlar ve Koşullar rezervasyonunuz için geçerli olacaktır ve rezervasyonunuz hakkında önemli bilgiler içerdiklerinden bunları dikkatlice okumanızı tavsiye ederiz. Eğer sizde yoksa, lütfen bunların kopyalarını isteyin. İş Şartlarımız İngiliz Yasası ve İngiliz Mahkemelerinin yargı yetkisine tabidir. Sağladığımız veya bizim aracılığımızla satılan tüm seyahat düzenlemeleri, herhangi bir seyahat düzenlemesinin satılması için bir teklif değil, düzenlemelerin tedarikçilerine bir teklifte bulunmanız için bir davet niteliğindedir. Bu teklifi bu tedarikçiler adına kabul etmekte veya reddetmekte özgürüz.

, b. REZERVASYON DETAYLARI: Rezervasyon yapıldığı zaman tüm bilgiler size geri okunacaktır. Bu bilgileri onayladıktan sonra, rezervasyonu müdür (ler) veya tedarikçi (ler) ile onaylamaya devam edeceğiz. Lütfen tüm isimlerin, tarihlerin ve zamanlamaların tüm belgelerin alınmasından sonra doğru olup olmadığını kontrol edin ve bize derhal herhangi bir hata bildiriniz. Bu detaylarda yapılacak herhangi bir değişiklik, aşağıda belirtilen ücretlere tabi olacaktır. Lütfen verilen adların ilgili pasaporttakilerle aynı olduğundan emin olun. Bize sağladığınız rezervasyon bilgileri, yalnızca seyahat düzenlemelerinizin ilgili tedarikçilerine veya seyahat düzenlemelerinin sağlanması için gerekli diğer kişilere iletilecektir. Bu nedenle, bilgi, gerektiğinde veya yasalarca gerekli görüldüğü takdirde, gümrük veya göçmenlik gibi kamu otoritelerine sağlanabilir. Bu, herhangi bir engelliliğin ayrıntıları veya diyet ve dini gereksinimler gibi bize verdiğiniz hassas bilgiler için geçerlidir. Bazı bilgiler güvenlik veya kredi kontrol şirketlerine de aktarılabilir. Amerika Birleşik Devletleri'ne seyahat ediyorsanız, ABD Gümrük ve Sınır Korunması, terörizmle ve diğer uluslararası aşırı suçları önlemek ve bunlarla mücadele amacıyla bu bilgileri alacaktır. Avrupa Ekonomik Bölgesi dışına seyahat ediyorsanız, veri korumayla ilgili kontroller bu ülkedeki yasal gereklilikler kadar güçlü olmayabilir. Bu bilgiyi ilgili tedarikçilere iletemezsek, AÇA'da olsun olmasın, rezervasyonunuzu veremeyiz. Bu rezervasyonu yaparken, ilgililere bu bilgilerin iletilmesine izin vermiş olursunuz. Veri koruma politikamızın tüm detaylarına talep üzerine ulaşabilirsiniz.

c. ÖDEME: Rezervasyon sırasında rezervasyon için depozito ödemeniz veya tam ödeme yapmanız gerekecektir. Sadece bir depozito ödediğinizde, size bildirilen bakiye vade tarihinin tam bakiyesini ödemek zorundasınız. Bakiye son ödeme tarihine kadar tam ödeme yapılmazsa, rezervasyonunuzu iptal edip Şartlar ve Koşullarında belirtilen iptal ücretlerini talep edebilecek müdür (ler) veya tedarikçi (ler) e bildireceğiz.

ö. İPTAL VE DEĞİŞİKLİK: Herhangi bir iptal veya değişiklik talebi bize yazılı olarak gönderilmeli ve tarafımızca alınana kadar geçerli olmayacaktır. Rezervasyonunuzu iptal ederseniz veya değiştirirseniz, müdür (ler) veya tedarikçi (ler) Şartlarında ve Koşullarında (iptal masraflarının% 100'ü olabilir) gösterilen iptal veya değişiklik ücretini talep edebilir ve bize ödeme yapmanız gerekir. aşağıda belirtilen iptal veya değişiklik ücreti.

SERVİS
İptal veya değişiklik
Rezervasyondan sonra özel talepler onaylandı
Ek ücretlerin / ek vergilerin toplanması
Pasaport ve Vize Düzenleme
Rezervasyon onaylandıktan sonra ön koltuk havayolu koltukları
ŞARJ
Müdürün ücreti + £ [XXX] kişi başına
Müdürün ücreti + kişi başına £ [XXX] (rezervasyon başına en az £ xx)
Müdürün ücreti + £ [XXX]
Pasaport / Vize ücreti + £ [XXX]
Müdürün ücreti + £ [XXX]

e. SİGORTA: 1) Birçok müdür / tedarikçi, seyahat sigortası yaptırıp onlarla rezervasyon yaptırmanızı zorunlu kılar. Her halükarda, sizi ve tarafınızı tarafınızdan yapılan iptal masraflarına karşı korumak için sigorta poliçesi yaptırmanızı şiddetle tavsiye ederiz; kaza veya hastalık durumunda yardımın geri dönüşü de dahil olmak üzere; bagaj ve para kaybı; ve diğer masraflar. Politikanızı yayınladıysak, tüm ayrıntıların doğru olduğundan ve ilgili tüm bilgilerin sizin tarafınızdan (örneğin önceden mevcut tıbbi durumlar) sağlanmış olduğundan emin olmak için lütfen dikkatlice kontrol edin. İlgili bilgilerin ifşa edilmemesi sigortanızı etkileyecektir. 2) Seyahat düzenlemelerinizin ana (lar) ının / tedarikçilerinin mali başarısızlığına karşı sigorta da sunabiliriz. Bu yalnızca ₤ [XXX] 'e mal olur ve başka türlü korunmayacağınız bir yerde şiddetle tavsiye edilir, örn. bir fırfırlar uçuş satın aldığınızda. Daha fazla ayrıntı rezervasyon sırasında sağlanacaktır.

g. FİNANSAL KORUMA: Lütfen yukarıdaki 8. maddeye bakınız. Ancak, ATOL programında belirtilen iflasın ötesinde hiçbir sorumluluğumuz olmadığını, çünkü tedarikçilerin acentesi olarak hareket ettiğimizi unutmayın.

h. NİHAİ SEYAHAT DÜZENLEMELERİ: Lütfen yukarıdaki madde 18'e bakınız. Bebek durumu için hak kazanmak için Hava Seyrüsefer Emirlerine uygun olarak, çocuğun dönüş uçuş tarihinde 2 yaşın altında olması gerektiğini lütfen unutmayın.

Bu broşür bizim sorumluluğumuzdur. İşbu sözleşmede belirtilen havayolları veya seyahat düzenlemeleri sırasında hizmetleri kullanılan havayolları adına taahhütte bulunmaz ve taahhütte bulunmaz.