ELI GASHT hakkında

ELI GASHT hakkında

2000'den bu yana faaliyetlerine geri dönecek olan şirket, bu yıl gezginlerin tam memnuniyeti her zaman en önemli hedeflerinizi koymuş ve yolculara ve yeni ortak kurumlarına sektörde öncü olabilecek kaliteli hizmet sunmuştur. Öte yandan, yolcuları günümüzde çoğu ana rotada en yüksek uçuş kapasitesine sahip olacak şekilde genişletmenin bir yolunu bulmak için en iyi uçuş rotalarını memnuniyetle karşıladı. En yüksek altyapı standardına ve en eksiksiz dağıtım ağına sahip devriye gezen en güçlü şirket, en iyi hizmeti sunmaya ve her zaman üreticinin yorumlarını ve kullanıcılar, brokerler, havayolları ve tur rehberleriyle yeni bir temel iletişim üyeleri kurulmasını sağlamaya çalışmaktadır. Nihai hedefinize doğru bir adım atın. Her birimiz, turizm sektöründe en iyi bilinen öncülerden biri olarak konumumuzun iyi bir şekilde kurulduğuna inandığımızı bilme ve meydan okuma fırsatına sahibiz.
ELI Gasht seçtiğiniz için nedenler

ELI Gasht seçtiğiniz için nedenler

Ülkedeki turizm hizmetlerinin kalitesini yükseltmek amacıyla, hızlı dağıtım hedefi ile turizm dağıtım hizmetlerini en yüksek kalite ile birlikte devretmek ve seyahat acentesine özgü çevrimiçi hizmetler sunarak çoğu seyahat acentesi ile hızlı bir şekilde Turizm, sektördeki en büyük koleksiyon olarak tanıtılacak. Şu anda Tahran'da 600'den fazla ajans ve bu koleksiyonun şehir ajansında 1000 aktif üye ve geniş çevrimiçi hizmetleri kullanıldı. Pek çok şirket halen sözleşmenin tescili için geleneksel yöntemler kullanmaya devam ederken, otel rezervasyonu ve ilgili finansal kaynaklar, online rzoasyon sistemi kurulumunda devriye gezmek için kullanılan bir şirket olan yolcu ve diğer acentaların uzun vadeli memnuniyetini sağlamak için adım attı. en basit şekilde ve mümkün olan en hızlı sürede bu koleksiyonun kendine özgü özelliklerini kullanın.
İzlenecek devriyede basit bir felsefemiz var: üstün hizmet ve tam yolcu memnuniyeti yaratmak için yetenek ve güçlü araçların kullanımı. Personelimiz her gün iş gücünde bu felsefeyi biraz kaset ediyor ve en iyi müşteri deneyimine sahip olabileceğine inanıyor ve hatırlama etkili oluyor. Sonuç olarak, müşterilerine her zaman en iyi hizmeti ve kaliteyi sunacağız.

Rezervasyon, uçuş, otel, tur ve seyahat sigortası için en kapsamlı

Bugün dünyanın pek çok yerinde, oksidasyon otel rezervasyonu ve çeşitli hizmetler için biletler, turizm endüstrisindeki yeni gelişmeler ve uluslararası şirketlerin online alışveriş sitesi çevrimiçi uçak bileti, otel rezervasyonu ve yabancı ülkelere taşınmasıyla birlikte en iyi buluşma yolunu buluyor. 200.000 otel ve 900 havayolunun çevrimiçi rezervasyon imkanı ile tur attı.
Eli was possible to book a uçak bileti , otel and tour Dünyadaki uçak bileti ve otel (GDS) için önde gelen sistemler ile sorunsuz iletişim kurarak (GDS) bunları genişletilmiş ağınızda (iç ve dış havayoluyla doğrudan iletişim kuran ve oteller Türkiye, Dubai, Tayland, Malezya gibi geçerli turistik yollar olarak kabul edilir. , Çin, Hindistan, Maldivler, Güney Afrika, Brezilya, Rusya ve yaratılmıştır) charter biletlere, otel garantisine ve yurtdışı turizme paket teklif şeklinde bağlanır, gezginler ihtiyaçlarınıza göre yapabilir, farklı bir seyahat hizmeti seçebilir,
200000
Dünya çapındaki oteller
900
Otantik ve uluslararası havayolları
1200
Dünyanın etrafındaki şehirler

Sertifikalar

Müşteri İlişkileri Politikası

Seyahat ve turizm şirketi, soruşturma ve Sorumluluk için yurtiçi ve yurtdışına dönmek için turlar ve biletler düzenliyor ve Hesap Verebilirlik Hızlı şikayetler, yorumlar ve yapıcı Müşteri Tavsiyesi Turizm Turu ile ilgili ulusal ve uluslararası yükümlülükler.
Müşterilerden geri bildirim almak için gerekli kaynakları tahsis etmek için müşteri merkezli bir ortam oluşturun.
Teklif bildirimini kolaylaştırmak için müşterilerin kullanımı kolay ve etkili ücretsiz bir işlem oluşturun.
Müşteri ilişkileri yönetimine ve sürekli eğitime cevap vermek için personelin bilgi ve farkındalığını arttırın.
Müşterinin şikayetinin gizliliği ve kimliği hakkında güvende ve güvende.
Şikayetin alınmasını kolaylaştırmak için uygun köprüler ve yeni müşteriler oluşturmak.
ELIGASHT’ın yöneticileri ve çalışanları:
Müşteri memnuniyeti ve sürekli çaba sarf etmeyi ve müşterilerimizin memnuniyetini arttırmayı umuyoruz.