-
Yolcu Bilgisi
1Yetişkin 0Çocuk 0Bebek , Ekonomi
1Yetişkin (12)
0Çocuk (2-12)
0Çocuk (0-2)
Beklemeden, istediğiniz her oteli ayırtın!
-
Oda ve Yolcu Bilgisi
1 Oda، 2 Yetişkin، 0 çocuklar
Bir tur yapın, daha da uygun!
-
Oda ve Yolcu Bilgisi
1 Oda، 2 Yetişkin، 0 çocuklar
-
Eligasht önerilen turlar
-
Oda ve Yolcu Bilgisi
1 Oda، 2 Yetişkin، 0 çocuklar
Coming soon!
Coming soon!
Teşekkürler anladım
1Gidiş-dönüş veya tek yön uçuş ayarla
2Şehir / Havaalanı başlangıç ​​noktasını ve varış yerini seçin
3Uçuş tarihini belirtin

Katar havayolları

Qatar Airways, 22 Kasım 1993'te kuruldu ve 20 Ocak 1994'te operasyonlar başladı. Amman ilk olarak Mayıs 1994'te görev yaptı. Nisan 1995'te havayolu şirketinin CEO'su 75 çalışanı olan Şeyh Hamad Bin Ali Bin Jabor Al Thani idi. Bu sefer filo Abu Dabi, Bangkok, Kahire, Dubai, Hartum, Kuveyt, Londra, Madras, Manila, Muscat, Osaka, Sharjah, Taipei, Tokyo ve Trivandrum'u içeren bir rota ağına hizmet veren iki Airbus A310'dan oluşuyordu. 1995 yılında iki eski All Nippon Airways Boeing 747'yi Boeing'den satın aldı. Havayolu 1996 yılında Air Mauritius'tan ikinci el Boeing 747SP'yi satın aldı. Atina, İstanbul, Madras ve Tunus’a verilen hizmetler 1996 yılı sonunda askıya alınmış, Calcutta ve Muscat sırasıyla Ocak ve Eylül 1997’de rota ağından kaldırılmıştır. 1997 yılında Londra'ya uçuşlar başlatıldı. Havayolu ayrıca, yıl boyunca Ansett Worldwide Aviation Services'ın (AWAS) kiraladığı iki adet ikinci el 231 kişilik Airbus A300-600R uçağı teslim aldı; iki Boeing 747'nin yerini aldı. Bu iki A300'ün filoya girmesi de yeni bir logonun tanıtımına işaret ediyordu. Üçüncü bir A300-600R de kısa bir süre sonra AWAS'tan kiralanan filoya katıldı. Temmuz 1998'de taşıyıcı, Airbus'a 2001 ve 2005 yılları arasında teslimat için altı adet Airbus A320s için sipariş verdi; ayrıca türünden beş uçak daha için seçenekler aldı. Ayrıca, 1998'de, havayolu şirketi, dört Airbus A320'lerin kiralanması için Singapur Uçak Kiralama Şirketi (SALE) ile anlaşma yaptı. Şubat ve Nisan 1999 arasında yapılması planlanan teslimatlarla, bu son dört uçak, Boeing 727-200 Advanced filosunun yerini aldı. Airbus'tan ilk A320 teslim edilmeden önce kapasite boşluğunu doldurun. Havayolu, Şubat 1999'da SALE'den kiralanan Aero Engines V2500 tarafından desteklenen ilk A320'nin teslimini aldı. AWAS'tan kiralanan dördüncü A300-600R, Nisan 2000'de filoya katıldı. Ekim 2000'de Qatar Airways, V2500 motorlu bir Airbus A319CJ Uluslararası Aero Motor sipariş etti ve başka bir uçak için bir seçenek aldı. 2001 yılında dokuzuncu müşteri, iki uçak türü sipariş edildiğinde, iki seçenek daha. Ayrıca o yıl, havayolu şirketi Jakarta'ya yeniden başladı. 2002'de Katar hükümeti Gulf Air'den çekildi. 2003 yılının Haziran ayında, Qatar Airways Airbus A320, Doha-Basra güzergahından geçtiğinde uluslararası hizmetlere Irak'a dönen ilk uçaktı. Yine o ay, Qatar Airways ilk özel kargo uçağını filoya dahil etti. Almanya'da 10 milyon ABD Doları karşılığında kargo gemisine dönüştürülen Airbus A300-600R idi. Yine Haziran 2003'te Paris Hava Şovu'nda, havayolu şirketi Airbus ile iki Airbus A321, 14 Airbus A330 ve iki Airbus A340-600 için 5,1 milyar ABD Doları değerinde sipariş verdi. Anlaşmada sekiz A330-200s ve altı-300'ler, ayrıca altı A330-300s ve sekiz A340-600'ler için seçenekler de yer aldı. İlk uçağın filosuna 2004'te girmesi planlandı ve A340-600, 2006 yılında teslim edilmek üzere kaldı. Havayolu şirketi, Şangay'a yapılan uçuşların tanıtımıyla Çin pazarına hizmet vermeye başladığı yıl boyunca, 2003 yılında da, Nisan ayında Manchester’a, Kasım’da Trablus’a, Aralık’ta Cebu ve Singapur’a hizmet vermeye başlayan destinasyonlar. 2003 Dubai Hava Gösterisi sırasında havayolu şirketi iki Airbus A380 için daha önce bir taahhüt verdi ve bu iki uçak için iki seçenek daha aldı. İşlemin değeri 1,2 milyar ABD dolarıydı. 2003 yılında aynı zamanda Qatar Airways yeni IATA operasyonel denetim programı kapsamında denetlenen ilk havayolu oldu.