-
Yolcular
1Yetişkin 0Çocuk 0Bebek
1Yetişkin (12)
0Çocuk (2-12)
0Çocuk (0-2)
Beklemeden, istediğiniz her oteli ayırtın!
-
Yolcular + Oda
1 Oda، 1 Yetişkin، 0 çocuklar
Bir tur yapın, daha da uygun!
-
Yolcular + Oda
1 Oda، 1 Yetişkin، 0 çocuklar
-
Eligasht önerilen turlar
-
Yolcular + Oda
1 Oda، 1 Yetişkin، 0 çocuklar
Coming soon!
Coming soon!
Teşekkürler anladım
1Gidiş-dönüş veya tek yön uçuş ayarla
2Şehir / Havaalanı başlangıç ​​noktasını ve varış yerini seçin
3Uçuş tarihini belirtin

KLM

KLM Hollanda Kraliyet Havayolları, yasal olarak Koninklijke Luchtvaart Maatschappij N.V. (edebi çeviri: Royal Aviation Company, Inc.), Hollanda'nın bayraklı havayolu şirketidir. KLM, Amsterdam Havaalanı Schiphol'deki merkeziyle merkezi Amstelveen'dedir. Air France - KLM grubunun bir parçası ve SkyTeam havayolu ittifakının bir üyesi. 1919 yılında kurulan KLM, hala orijinal ismi altında faaliyet gösteren dünyanın en eski havayolu şirketidir ve 2015 itibariyle 35.488 çalışanı ve 119 filosuna sahiptir. KLM, 145 varış noktasına tarifeli yolcu ve kargo hizmeti vermektedir. 1919'da Albert Plesman adlı genç bir havacı teğmen, Amsterdam'daki ELTA havacılık fuarına sponsor oldu. Sergi büyük bir başarıydı; Plesman'ın başkanlık ettiği bir Hollanda havayolu şirketi kurmayı amaçlayan birkaç Hollanda ticari çıkarını kapattıktan sonra. Eylül 1919'da Kraliçe Wilhelmina, henüz kurulmamış olan KLM'ye "Kraliyet" ("Koninklijke") ödülünü verdi. 7 Ekim 1919'da Frits Fentener van Vlissingen de dahil olmak üzere sekiz Hollandalı iş adamı KLM'i ilk ticari havayolu şirketlerinden biri olarak kurdu. Plesman ilk yönetici ve yönetmen oldu. İlk KLM uçuşu 17 Mayıs 1920'de gerçekleşti. KLM'nin ilk pilotu Jerry Shaw, Londra'daki Croydon Havalimanı'ndan Amsterdam'a uçtu. Uçuş, iki İngiliz gazeteciyi ve bazı gazeteleri taşıyan G-EALU siciline kayıtlı Kiralık Uçak Taşımacılığı ve Seyahat De Haviland DH-16'yı kullanarak uçtu. 1920 yılında KLM, 440 yolcu ve 22 ton yük taşıdı. 1921 yılının Nisan ayında, bir kış aradan sonra KLM, kendi pilotlarını ve Fokker F.II ve Fokker F.III uçaklarını kullanarak hizmetlerini sürdürdü. 1921 yılında KLM tarifeli servislere başladı KLM'nin ilk kıtalararası uçuşu 1 Ekim 1924'te başladı. Nihai varış noktası Java, Hollanda Doğu Hint Adaları'ndaki Jakarta (daha sonra 'Batavia'); uçuş, H-NACC kaydı olan bir Fokker F.VII kullandı ve Van der Hoop tarafından kontrol edildi. Eylül 1929’da, Amsterdam ve Batavia arasında düzenli tarifeli servis başladı. 1939’da İkinci Dünya Savaşı’nın patlak verinceye kadar, uçakla dünyanın en uzun mesafeli tarifeli hizmetiydi. 1926’ya gelindiğinde, öncelikle Fokker’i kullanarak Amsterdam, Rotterdam, Brüksel, Paris, Londra, Bremen, Kopenhag ve Malmö’ye uçuşlar teklif ediyordu. F.II ve Fokker F.III uçakları. 1930'da KLM 15.143 yolcu taşıdı. Douglas DC-2, 1934 yılında Batavia hizmetinde tanıtıldı. İlk deneysel transatlantik KLM uçuşu, Aralık 1934'te Fokker F.XVIII "Snip" kullanılarak Amsterdam ve Curaçao arasında yapıldı. Havayolunun ilk Douglas DC-3 uçağı teslim edildi. 1936'da; bunlar Batavia üzerinden hizmete alınan DC-2'lerin yerini Sidney'e bıraktı. KLM, Haziran 1938'den itibaren Manchester'ın yeni Ringway havaalanına hizmet veren ilk havayolu şirketi idi. KLM, Douglas DC-5'i alan tek sivil havayolu şirketi; Havayolu, ikisini Batı Hint Adaları'nda kullandı ve ikisini Doğu Hintleri hükümetine sattı ve bu nedenle DC-1 dışındaki tüm Douglas 'DC' modellerini işleten tek havayolu oldu.