-
Yolcu Bilgisi
1Yetişkin 0Çocuk 0Bebek , Ekonomi
1Yetişkin (12)
0Çocuk (2-12)
0Çocuk (0-2)
Beklemeden, istediğiniz her oteli ayırtın!
-
Oda ve Yolcu Bilgisi
1 Oda، 2 Yetişkin، 0 çocuklar
Bir tur yapın, daha da uygun!
-
Oda ve Yolcu Bilgisi
1 Oda، 2 Yetişkin، 0 çocuklar
-
Eligasht önerilen turlar
-
Oda ve Yolcu Bilgisi
1 Oda، 2 Yetişkin، 0 çocuklar
Coming soon!
Coming soon!
Teşekkürler anladım
1Gidiş-dönüş veya tek yön uçuş ayarla
2Şehir / Havaalanı başlangıç ​​noktasını ve varış yerini seçin
3Uçuş tarihini belirtin

Iran Air

Iran Air, İran İslam Cumhuriyeti Havayolu markasıyla, İran'ın Tahran'daki Mehrabad Havalimanı'na dayanan bayrak şirketi. 2018 itibariyle, Asya ve Avrupa'da 71 noktaya tarifeli servis işletiyor. Iran Air’in ana üsleri İran’ın başkenti Tahran’da bulunan İmam Humeyni Uluslararası Havaalanı ve Mehrabad Havaalanı. Yerel olarak, İran Havası, efsanevi bir Farsça kavminin adı olan Homa ve ayrıca İran Ulusal Havayollarının Farsçadaki kısaltması olarak bilinir. Havayolunun kargo bölümü Iran Air Cargo, üç adet kargo uçağı kullanarak uluslararası tarifeli servis hizmeti veriyor. Iranian Airways Mayıs 1944'te Reza Afshar ve Gholam Ebtehaj tarafından kuruldu. Savaş sonrası ilk yolcu uçuşu Tahran'dan Meşhed'e, ardından Tahran-Esfahan-Şiraz-Bushehr-Abadan-Ahwaz servisiydi. 1946'da havayolu Kahire, Bağdat ve Tel Aviv'e ve Nisan 1947'de Paris'e hizmet verdi. 1945 ve 1962 arasında, havayolu, her hafta Avrupa'ya uluslararası uçuşlar yapan belli başlı yerli bir havayolu oldu. Filo daha sonra Douglas DC-4 ve Vickers Viscount uçakları ile desteklenen başlangıçta Douglas DC-3'lerden oluşuyordu. 1954 yılında özel sektöre ait havayolu Persian Air Services (PAS) kuruldu. PAS başlangıçta yalnızca nakliye hizmetlerini yürütürken, Tahran ve İran'daki diğer büyük şehirler arasında yolcu operasyonları gerçekleştirildi. 1960 yılında PAS, Sabena'dan kiralanan Boeing 707 ve Douglas DC-7 uçaklarını kullanarak Cenevre, Paris, Brüksel ve Londra da dahil olmak üzere birçok Avrupa varış noktasına yolcu servisi başlattı. Iranian Airways, 1961'de millileştirildi. 24 Şubat 1962'de, Iran Airways ve PAS, homa kuşunu bir sembol olarak kullanarak, Iran Air olarak bilinen Iran Ulusal Havayolları Şirketi'ni (HOMA) oluşturmak üzere birleşti. HOMA, önceki iki hava gemisini birleştiren bir kamu sektörü girişimi idi. Kullanılan uçaklar arasında Avro Yorks, Douglas DC-3'ler, Douglas DC-6'lar ve Vickers Viscounts vardı. Taşıyıcı 1964'te Uluslararası Hava Taşımacılığı Birliği'nin (IATA) tam üyesi oldu. Boeing 747SP'nin lansman müşterisiydi.