-
Yolcu Bilgisi
1Yetişkin 0Çocuk 0Bebek , Ekonomi
1Yetişkin (12)
0Çocuk (2-12)
0Çocuk (0-2)
Beklemeden, istediğiniz her oteli ayırtın!
-
Oda ve Yolcu Bilgisi
1 Oda، 2 Yetişkin، 0 çocuklar
Bir tur yapın, daha da uygun!
-
Oda ve Yolcu Bilgisi
1 Oda، 2 Yetişkin، 0 çocuklar
-
Eligasht önerilen turlar
-
Oda ve Yolcu Bilgisi
1 Oda، 2 Yetişkin، 0 çocuklar
Coming soon!
Coming soon!
Teşekkürler anladım
1Gidiş-dönüş veya tek yön uçuş ayarla
2Şehir / Havaalanı başlangıç ​​noktasını ve varış yerini seçin
3Uçuş tarihini belirtin

Etihad Havayolları

Etihad Havayolları, Birleşik Arap Emirlikleri’nin ikinci bayrak taşıyıcısı olarak Temmuz 2003’te, Abu Dabi’ye havayoluna gitmek isteyen Şeyh Khalifa bin Zayed Al Nahyan’ın çıkardığı Kraliyet (Amiri) Kararnamesi ile kuruldu. Şeyh Zayed'in kişisel pilotu olan Darwish Alkhoory havayolunu kurdu. 500 milyon AED ödenmiş sermaye ile başladı. 5 Kasım 2003 tarihinde Al Ain'a törenle yapılan servislerle hizmete başlandı. Etihad, 12 Kasım 2003 tarihinde Beyrut Lübnan'a hizmet vermeye başlayarak ticari faaliyete başladı. Etihad'ın kurulmasından önce, Gulf Air, Abu Dabi Uluslararası Havaalanında bulunan ve Bahreyn ile Umman Sultanlığı'na ait olan havayolu idi. 2004 yılının Haziran ayında, havayolu, dört adet Airbus A380s de dahil olmak üzere beş Boeing 777-300ER ve 24 Airbus uçağı için 8 milyar dolarlık uçak siparişi verdi. İlk A380 Aralık 2014'te teslim edildi Havayolu, 2008 yılında Farnborough Airshow'da ticari havacılık tarihindeki en büyük uçak siparişinin hangisi olduğunu açıkladı, 205 uçağa kadar - 100 firma emri, 55 seçenek ve 50 satın alma hakkı. Etihad, 2011 yılında CEO’dan James Hogan’ın 2006’da açıkladığı stratejik plana paralel olarak, ilk tam karını 14 milyon dolar olarak belirledi. Aralık 2011'de Etihad, Avrupa'nın en büyük altıncı havayolu olan Air Berlin'de% 29,21 oranında hissesini aldığını ve James Hogan'ın Başkan Yardımcılığına atandığını açıkladı. Bunu, Air Seychelles (% 40), Aer Lingus (% 2.987), Virgin Australia (% 10) havayollarında azınlık hissesiyle takip etti 1 Ağustos 2013 tarihinde, şirket başkanı James Hogan ile bir anlaşma imzaladı. Belgrad'da Sırbistan Birinci Başbakan Yardımcısı Aleksandar, Etihad'a Sırp ulusal havayolu şirketi Jat Airways'in% 49 hissesini verdi. Sırbistan Hükümeti, hisselerin% 51'ini elinde bulundururken, şirket Air Serbia olarak yeniden markalaştırıldı. Eylül 2012’de, Hindistan hükümeti yabancı havayollarının Hindistan’daki havayolu şirketlerinde% 49’a kadar faiz alabileceğini açıkladı. 24 Nisan 2013 tarihinde, Jet Airways, havayolu şirketinin% 24 hissesini Etihad'a 379 milyon dolara satmaya hazır olduğunu açıkladı. Anlaşma 12 Kasım 2013 tarihinde tamamlandı. Etihad, 2013 Dubai Hava Fuarında, İsviçreli havayolu şirketi Darwin Airline'da% 33,3 hisseye sahip olduğunu açıkladı. Darwin, Mart 2014'ten itibaren Etihad Bölgesi olarak yeniden markalandı. Etihad, 2017 yılında Darwin'i sattı. Etihad, 1 Ağustos 2014 tarihinde, İtalyan bayrak taşıyıcısı Alitalia'da% 49'luk bir tahmin karşılığında% 49 hisse almayı kabul etti. Anlaşma 8 Ağustos 2014 tarihinde kapatıldı. 1 Ocak 2015 tarihinde, Alitalia-CAI faaliyetlerini resmi olarak Etihad'ın% 49 ve Alitalia-CAI hissedarlarının% 51'ine sahip olduğu yeni bir işletme olan Alitalia-SAI'ye devretti. Mayıs 2016'da, yönetimin yapısı değiştirildi, çünkü James Hogan, havayolu şirketinin ana şirketi Etihad Havacılık Grubu'nun CEO'su oldu. Eskiden havayolu şirketinin Ticaret Genel Müdürü Peter Baumgartner, Hogan'a rapor vererek, havayolu şirketinin Genel Müdürü oldu. 2017 yılının Mayıs ayında, Alitalia'nın yönetime geçmesinden bir hafta sonra Etihad Havacılık Grubu aniden CEO'su James Hogan ve CFO James Rigney'in 1 Temmuz 2017'de gruptan ayrılacağını açıkladı. Ara tedbir olarak yönetim kurulunda Ray Gammell'i CEO olarak atadı. İnsanlar ve Performans Görevlisi) kalıcı bir değişim ararken. 9 Ocak 2018'de Etihad Airways, geçici Grup CFO Ricky Thirion'un yerine Mark Powers'ı Grup CFO'yu olarak atadı. 2 Temmuz 2017'de, Birleşik Devletler Ulusal Güvenlik Bakanlığı, Etihad Havayollarını yasakladı ve havayolu şirketinin yolcu tarama süreçlerini iyileştirmesinin ardından 2017 elektronik yasağından Etihad Havayollarını muaf tuttu